TVD spoliers

Höjdpunkter: Vi fick äntligen Rebekah tillbaka.              
                      När Mr McCreepy vart värsta starstruck när Rebekah och Kol torterade honom.
                      Att April nästan dog,
                      När Rebekah knäckte nacken på Elena. Kanske inte nödvändigt, men
                      underhållande!
                      När Stefan gick ifrån Elena, like a boss.
                      När Stefan sa att han hatade Damon. I'M NOT ALONE
                      Stefan och Rebekah teamar ♥

Icke bra saker: Jag vart verkligen äcklad varje gång jag såg Damon eller Elena.
                         Klaus äcklar mig också.
                         Stefan, breaking my heart..
                         Jag blir fortfarande äcklad när jag tänker på Damon eller Elena.



                     
I detta avsnitt insåg jag att jag fortfarande är team Stefan och kommer troligtvis alltid vara det.
Anledning 1: Om det hade vart ombytta roller mellan Stefan och Damon skulle Stefan göra det rätta, inte som äckel Damon.
Anledning 2: Det hade inte ens hamnat i den situationen, för Stefan skulle aldrig kysst Elena när Damon har precis räddat hans liv och medan Damon fortfarande räddar Elenas liv.
Anledning 3: För jag aldrig aldrig kommer kunna vara team Damon. Ian är grym. Men Damon.. ja han äcklar mig.
 
Sen förstår jag inte hur Elena kan var så jäkla självisk?!? Hon har krossat Stefans hjärta men vägrar låta Rebekah ta bort hans minnen av henne. Hon vill väll fortfarnade att Stefan ska ha känslor för henne och må dåligt över det. Roligt ex.
 
Jag hoppas innerligt på att det händer nått mellan Rebekah och Stefan. Och Elena blir avundsjuk och tar ut det på Damon och hennes förhållande. Så blir de båda olyckliga, mohahahahhahaha.
Sen har jag faktiskt saknat badass Stefan som var dryg mot Elena, hoppas hon får ett helvete
 
Sen har jag hört att Damon kommer dö snart. Dock kommer han antagligen tillbaka... Och snart kommer Elijah tillbaka, IHHHHH.
.
Och ja. Jag tar det här på fullaste allvar. LOTS OF HATE ON DAMON AND ELENA.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♥

Ian och Damon ♥

2013-01-19 @ 12:26:37
URL: http://fjuarna.blogg.se
Postat av: Milla

Vilken sida kollar du på avsnitten, där jag brukar kolla har det inte kommit upp än... :( (team Stefan!! :D)

Svar: http://www.1channel.ch/?tv :D
fjuarna.blogg.se

2013-01-19 @ 15:51:34
Postat av: Josäfin Andersson

TEAM ATOMBOMBA MYSTICFALLS ♥

Svar: WIIHOOO ♥
fjuarna.blogg.se

2013-01-19 @ 16:09:11
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0