Last night as thirteen #härmarjossemedrubriken

Imorgon fyller jag fjåårtizzz. Haha nej men det ska väl bli kul. Hoppas jag får något roligt (hähä jag vet typ vad jag kommer få, men endå).

Idag klippte jag mig så nu har ju skiiitkort hår, men det blev väl bra endå tror jag. Haha.
Sen idag red Kristin (storochlitenhast.blogg.se) Dinnie, och tanken är att hon ska rida henne 1-2 dagar i veckan några veckor framöver då jag inte har så mycket ork och ligger efter i skolan. Asbra!

Så nu fick ni lite uppdatering, skriver väl något imorgon också tror jag!


Eftersom jag skriver från mobilen och är så snäll idag får ni en fin egopic! Kolla så kort håret är :( Menmen det behövdes..

//Alex

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

GRATTIS MANNEN! :D ♥♥♥

Svar: Taaaack!!!! :D :D ♥♥♥
fjuarna.blogg.se

2013-02-01 @ 06:50:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Andrea (:

Håret :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Dina ängla lockar :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Svar: I knoooooooooooooooow :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
fjuarna.blogg.se

2013-02-01 @ 14:42:54
URL: http://andreab.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0