Med döskalle på rumpan är hon både sötast och tuffast

 
Dressyrträningen idag var otroligt nyttig och lärorik. Ronda var ganska motsträvlig och seg i början men mot slutet, vilken skillnad det var! Det var mycket flyttning, ställning och behålla formen. Från den här träningen tar jag med mig många tips och bra övningar. Jag längtar verkligen till nästa träning!

Jag är så lyckligt lottad att jag har en ponny som Ronda. Hon är så rolig att rida och hålla på med. Passar mig som handen i handsken och jag blir så glad av henne.
Jag har verkligen hittat rätt ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar det tränset, så sjukt fint!:D

2013-02-21 @ 18:40:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Jenny Zettergren

Fina bilder, kul att det gick bra!

Kolla mailen " [email protected] "

Svar: Haha, ja det där var inte igår!
fjuarna.blogg.se

2013-02-21 @ 19:15:48
URL: http://jennyzettergren.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0