Lite bok+tvserie snack

  • Jag är så sjukt beroende av bokserien Soul screamers. Till och med bättre än Vampire Academy! Haha, jag kunde inte ens vänta att beställa böckerna så jag laddade ner de online och har läst 3:e-5:e boken på datorn...
     
  • Jag är en misslyckad tv-serie stalker just nu kan jag säga. Har missat typ sex Revenge avsnitt, två 90210, nått How I met your mother avnitt och sen har jag inte kollat de sista minuterna av senaste Pretty little liars avsnittet. Fyfy.
  • OM TRE DAGAR KOMMER TREDJE BOKEN UR VAMPIRE ACADEMYS UPPFÖLJARE UT. Slutet i andra var ju heart breaking ♥
  • Jag insåg precis att jag inte har något liv eftersom jag sitter och är seriös med det här.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0