Idag har varit en bra dag!

Gick upp vid 7 imorse och drog iväg till stallet, där red jag ut på Habbe (en häst i stallet). I början var han ganska seg och lite loj, men efter ett tag kom han igång och då blev han superhärlig! Red ut i ca 40 min i snön/på en väg. Gick i alla fall väldigt bra och det var superkul!
Dinnie fick vila idag :)
 
Sen åkte jag och min bror till hans kompis, där var jag med hans kompis lillasyster i deras stall och sen gick jag med när hon red. Hon och hennes ponny är så otroligt gulliga och duktiga! Var där i några timmar och sen när jag kom hem däckade jag i sängen med datorn. Och nu tänker jag alldeles strax gå ner och lägga mig, (haha) är så sjukt trött!
 

Kommentarer
Postat av: BÄSTA SOFIE!!!

Fett söta(Y)<3

2013-02-11 @ 21:39:33

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0