hej

Jag har verkligen inga idéer till bra inlägg just nu, jag är bara arg och jätteledsen över en grej som hände igår så det är nog endå ingen idé att jag skriver så mycket just nu.
 
Men kan ju berätta att jag hoppade pay and jump på Dinnie i onsdags och det gick super. Hade egentligen bara tänkt hoppa en runda men bestämde mig sen för att hoppa en till och jag tror det va väldigt bra att jag gjorde det faktiskt. Så sjuukt fin är hon! Sen måste jag bara tacka Erika för hjälpen då också, tack! ♥
 
Kan iaf säga att jag är superglad att jag har Dinnie och hon har redan blivit som min bästa vän.
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Oj förlåt trodde du bara skulle hoppa en, då missade jag att filma din andra...<3

2012-09-22 @ 18:34:34
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Wilma

Hej! Vilken fin blogg ni har! :D Jag undrar om ngn av er gör gratis designer? Så fall kanske ngn av er kan kontakta mig :) kram Wilma

2012-09-24 @ 07:12:11
URL: http://wilma.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0