Aros ryttarsällskap

Lc: Framhoppningen gick hyffsat bra. Några missar från min sida men annars okej. Sen inne på banan gick det lite trögt men på de sista hinderna i grunden så flöt det på lite bättre.
Omhoppningen passade inte Rådis och mig såbra idag då det var sträckor man kunde galoppera på och vi hade inte tempot idag. Men där man kunde svänga, där svängde vi, jäkligt mycket! Ronda är ju så härlig, hon bara klipper vägarna och svänger innan man själv hinner tänka!
Red på en snabb tid och slutade 2:a! :D
Känslan var inte den bästa men på filmen ser det bättre ut än vad det kändes.

Lb: Här gick framridningen helt åt rackabajs helvetet. Det vart lite stressigt då vi planerade tiden lite fel så jag hann inte rida fram så bra. Vi kom knappt över räcket när de var på 1m så jag valde att inte hoppa oxern.
Sen inne på banan var hon helt off. Fanns inget att hämta och allt vara bara väck. Och det går inte att tvinga över Ronda över en oxer på 1m när hon är så. Men vi kom över sen.
Uteslutna.
 
Men vi tar nya tag på nästa tävling! Om jag får försvara Ronda lite så tror jag hon fick i sig dåligt hö eller liknande som hade varit transporten. För efter starten ville hon varken ha kraft eller äpple. Och om Ronda säger nej till det så är det nått fel. Men sen när vi kom hem så gluffsade hon glatt i sig äpplena och bajsade som hon inte hade gjort innan.
Kan vara därför, kan vara av en annan anledning.
 
Haha, okej det där lät som en urusel bortförklarning. Men det spelar ingen roll att vi inte kom över första hindret förräns vi vart uteslutna, det skulle inte spela någon roll om vi rev varje hinder. För hon är min fina fina pålle ♥
 
 
Asså sista svängen i omhoppningen. Hon vänder verkligen på en 10 öring!!! Blir imponerad varje gång jag ser det!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Wihoo bästa teamet på banan idag! :D

2012-09-29 @ 19:09:17
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Madde

Grattis! Det ser jättefint ut! :D

2012-09-29 @ 20:43:42
URL: http://ponnyliv.blo.gg
Postat av: Elina Mellberg

Vad kul att det gick bra, grattis till placeringen! :)

Sv: tack så mycket! skulle vara jätte snällt om du ville maila mig bilderna till [email protected] :)

/Elina

2012-09-29 @ 23:43:36
URL: http://ponilovers.blogg.se
Postat av: Ida

Vad bra att det gick brs iaf! :)

2012-09-30 @ 14:58:47
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Den ponnyn kan svänga, haha! Bra ridet Sara! :D

Svar: Haha, verkligen! Tackar :D
fjuarna.blogg.se

2012-09-30 @ 20:57:30

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0