Sjukling

Sen i lördags har jag haft feber och mått riktigt pyton. Jag har haft mer feber än vad jag har trott då man ska plusa på 0,5 grader på termometern för att få fram korrekta teperaturen. På helgen struntade jag i febern och hade sleepover med USS och sen jobbade jag på Säva på söndagen. Vilket kanske inte var så smart. Sen slocknade jag vid 2 tiden på eftermiddagen och vaknade runt 8 tiden där på och kunde knappt ställa mig upp för huvudet gjorde så ont. Så jag har vart hemma och mått riktigt kasst de två senaste dagarna. Men, men. Får skylla mig själv för eftersom jag inte tog det lungt i helgen och gjorde febern värre.

Tänkte pallra mig till skolan imorrn ändå även om jag inte är helt frisk. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Sovmorgon är det inge fel på där emot men sen resten av dagen? Dessutom har jag mått så dåligt att jag inte har kunnat rida på min stjärna. Det har snälla Elin gjort i stället!
Sen missar man skolan också. Även om det verkligen inte känns som det ibland så har jag faktist kul i skolan och nu när jag har vart sjuk har jag missat massa roligt. Till exempel när vi dissikerade i går.
 
Jag har fördrivit tiden med att läsa massor + spelat mitt djursjukhus i x-antal timmar haha. Nu när jag har gnällt på att jag är sjuk så lättar jag upp stämmningen för att visa en bild som jag har snott från Josses blogg som hon fotade i lördags. Jag slutar aldrig förvånas hur vacker Ronda är.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Finisar! Låter inge vidare :( Krya!

2012-10-16 @ 18:58:09
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas du blir bättre! :)

2012-10-16 @ 19:18:33
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Krya,hoppas du blir bättre! :) Jättefin bild!

2012-10-17 @ 16:28:58
URL: http://www.zaally.blogg.se
Postat av: Elin

Guud vilken fin bild!!:)

2012-11-04 @ 08:58:34
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0