Resultat Enköping

Idag packade vi in hästen och åkte till Enköping för att starta en klass. Vi hoppade LC och jag var riktigt på att starta LB men tillslut så struntade vi i det, det tar vi nästa gång!
 
På framridningen var Rådis super! Bästa framridningen jag har haft på en tävling.Får tacka Anna för det!
Sen på framhoppningen lyssnade hon inte lika bra men det kändes hyffsat ändå. Jag blir så stressad på framhopppningar och är i en helt annan värld så jag glömmer helt bort att rida. Tur att Ronda är så snäll och hoppar ändå.
Fick vänta ett bra tag innan jag fick komma in på banan så hon var lite off då och jag red inte framåt ordentligt. Vilket ledde till snygga karatesparkar och sen stopp på första hindret. Sen körde vi på ett nytt försök och resten gick galant! Jag tror nog att det är våran bästa runda på tävlingsbanan! Ronda taggade till själv och jag red faktist, henne språng ska man inte heller klaga på, jäklar vad hon kan hoppa!
 
 
Nu taggar vi till lurbo och KM sen är tävlingssäsongen slut för oss.
Med handen på hjärtat tycker jag Ronda hoppar mycket bättre nu än vad hon gjorde förut. Så himla roligt att hon visar vad hon går för! Under den tiden som jag har ridit henne, både på ridskolan och i min ägo så har hon aldrig hoppat såhär, världens finaste ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att det gick så bra och ni gjorde en jättefin runda! :)

2012-10-21 @ 15:39:30
URL: http://www.zaally.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0