Misslyckat (?) försök

Provade att redigera bilder med en annan coloring men hjälp av Josses tutorial på hennes blogg. Men eftersom jag har Gimp kunde jag inte kopiera rakt av utan fick prova mig fram lite.
Vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet. Tyckte nog det bara såg mest konstigt ut. Men, men, det var ju trots allt första gången jag provade på det. Övning ger färdighet eller hur? Tror jag får testa mig mer fram då jag inte hittade rätt "läge" då "lager lägena" inte är desamma på ps och gimp.

De enda bilderna som jag har redigerat som vart någolunda skarpa när jag laddade upp de här på bloggen. Synd, tyckte det var förvånadsvärt skarpa och snygga på datorn.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Hej! Jag har gjort en film och du är med i nåt klipp på den. Undrar bara om jag får lägga upp den på min blogg? Ha det bra!

(Alexandra är också med så hon kan också svara på den här kommentaren):)

Svar: Självklart! Tror inte Alex har något emot det heller ;)
fjuarna.blogg.se

2012-10-18 @ 18:34:28
URL: http://ponnyjenny.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0