Skithöst

Var hemma från skolan de första dagarna på terminen, sjukt surt att missa allt i början. Sen efter bara nån vecka opererades jag i munnen. Operationen var väldig jobbig både psykiskt och fysiskt. Hade väldigt ont och låg i sängen eller i soffan i 2-3 dagar efter, scener från operationen spelades upp och det var bara hemskt. Missade också då ganska många dagar. Sen efter de har jag fått åka och in till tandläkaren för att dra i min tandjäkel som inte vill komma ner. Det = spänningshuvudvärk. Sen har den lossnat så fått åka in och fixa den igen. Missat ännu mer skoltid.
Sen då, ja då började jag få ont i magen. Var hemma nån dag, sen bröt det ut och vi åkte in till akuten. Var borta från skolan ungefär 2 veckor. Och nu har jag satt i min tandställning. Fick vara hemma idag på förmiddagen för att sen åka till skolan efter lunch. Gick ju bra. Det slutade med att jag låg i soffan i våran galleria och läste för att jag fick så ont. Ska spänna den kanske 1 gång i månaden den eller nåt och då kommer ju spänningshuvudvärken komma igen och jag kommer inte kunna äta annat än pannkakor. Kanske vara hemma också.
 
Känns så himla kul, jag får mina första betyg nu den här terminen och det känns som jag knappt varit i skolan. Jag tror jag kommer bli godkänd i allt för när jag väl är i skolan så gör jag ju det jag ska. Men endå.
 
Sen uppepå de så har jag tagit en livmoderhalscancerspruta och ska ta två till, och för alla som inte vet så är jag sjukt spruträdd. (Kan inte somna kvällen innan (oftast) och sen får jag panik, sen börjar jag gråta, sen gråter jag lite till och lite till. Sen typ hyperventilerar jag samtidigt, sen så sticker dom mig. Sen börjar jag typ gråta för att det är över.) Typ så.
 
Tack och lov så har jag ju Dinnie. Och tur är väl de, nåt att se framemot på dagarna.
 
 
Så, nu fick ni en fin bild på mitt klagoinlägg som var helt onödigt, men behövde bara skriva av mig för jag är på så sjukt dålig humör just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk på hur bra hoppträningen gick idag istället, så blir du på bättre humör!! ;) <3

Svar: Joo försökte tänka på de, men gick inte så bra.. :/ <3
fjuarna.blogg.se

2012-11-10 @ 00:45:05
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas det blir bättre verkligen,tkr synd om dig att du missar så mycket. Det är jobbigt. Krya!!

2012-11-10 @ 09:57:34
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Josäfin Andersson

Alex, nu ska jag säga något till sig som få förmodligen kommer säga till dig haha: Skit i skolhelvette.
Det viktigaste är att du mår bra, och om du inte gör det och behöver vara hemma osv så skit i skolan. Den kan man alltid ta igen senare. Dessutom som är betygen i nian viktigast så du ska inte behöva må ännu mer dåligt för att du missar skola nu. Ta tid på dig och gå dit och jobba när du känner att du orkar och mår bra. Hälsan och själen ska alltid komma i första hand, aka det viktigaste är att du känner att du mår bra :)

2012-11-10 @ 16:48:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hoppas du blir bättre och tror du kommer få bra betyg. Vi får oxå våra första betyg nu och är inte alls taggad.
Vi har tagit alla våra 3 livmoderhalscancer sprutor,lycka till med dom andra 2. ;) Kryyya.

2012-11-10 @ 20:46:18
URL: http://www.zaally.blogg.se
Postat av: Cissi

Äh, nästa år blir ett skitbra år och så glömmer du detta lite halft, men har det i kvar i bakhuvudet så att du uppskattar hur bra det är när det är jättebra! Eller hur?! :D

2012-11-10 @ 23:10:42
Postat av: Sara

Måste säga, fast du gör en otroligt vacker min på bilden så ser du skitsnygg ut! haha... (jag, random? Neeeeej)

Fjukväll snart? ♥

Svar: Hahaha söt du är! ;) Ja lite random sådär!
Jaa det tycker jag ♥
fjuarna.blogg.se

2012-11-11 @ 13:41:21
URL: http://fjuarna.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0