Saknar att rida min lilla ponny

Snart är det tre veckor sen jag red Ronda. Usch, vi får hoppas hon är frisk vid nästa besök för jag börjar redan längta ihjäl mig till jag får rida. Jag har plågat mig lite idag dessutom genom att kolla på massa klipp när vi tävlar/tränar och så. Haha. Hon har också blivigt lite sur nu när hon har haft boxvila och nydligen fick gå ut i en liten ruta. Tur att hon är svag för godis! Min lilla prinsessa ♥



Jag har också suttit inne på hastnet och kollat på hästar. Har nog hittat min drömhäst. Suttit och kollat på försäljningsfilmen minst 10 gånger och det verkar vara en riktig "Sara häst". Önskar nästan att jag är 16 år och letade storhäst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas hon blir bra snart!:)

2012-11-22 @ 19:25:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hoppas att hon blir bra snart så du kan rida!

2012-11-23 @ 15:55:21
URL: http://zaally.blogg.se
Postat av: Sara Trygg

Länka storhästen ? :)

2012-11-27 @ 13:28:07

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0