Resultat Lurbo RK

DInnie har ju som sagt inte tävlat på jättelänge, så jag förväntade mig att hon skulle vara ganska spänd och "nervös". Men hon va kolugn. Stod lugnt i transporten när hon stog där, var jättefin och lugn på båda framhoppningarna. Bara det är ju skitbra!
 
LD,4 fel : Lyssnade jättebra på framridningen, gjorde endel halter och övergångar. Även på framhoppningen var hon ganska lugn. Hoppade sådär på räcket, men super på oxern.
Sen på banan, har typ inga ord, så jäkla fin. Lyssnade och det kändes som om jag kunde rida och inte bara åka med. Stor skillnad från förra tävlingen! Fick dock ett skitpet på ett räcke, tror vi kom lite nära och så lyfte hon inte riktigt på benen. Inget jag hakar upp mig på, är verkligen jättesupermeganöjd med den här klassen!
 
LC, 14 fel : Red inte fram så mycket, utan galopperade fram och så på framhoppningen. Skitbra där med, framhoppningen gick nog ännu bättre den här klassen. Fick ett så sjukt bra språng på oxern!
På banan spände hon till rejält och stog emot publiken. Hoppade ettan bra, står emot på tvåan, jag tryckte av henne stort, hon tvekade liite, lite men hoppade endå (duuuktig ♥). Men där tog hon i så jag tappade balansen lite och då det var en bruten linje tll trean hann jag inte balansera upp oss eller vad man ska säga och så stog hon emot (det var mot publiken) så där blev det ett stopp. Kom igen, hon hoppade då men rev, hoppade 4 jättebra kommer nära på 5 så där rev vi också men resten gick så himla bra! Fick världens känsla då, så även här är jag jättenöjd. Är så himla glad att vi kom runt trots att båda var nervösa och hon var spänd!
 
Så kort och gott är jag väldigt nöjd!
 
Snodde den här bilden från Moa! Film kommer, iaf från första klassen! :)

Kommentarer
Postat av: StallWK -Moa

Galet bra resultat!! :)

2012-11-05 @ 07:52:52
URL: http://stallwk.blogg.se
Postat av: Retard Riders- Martina

Härligt ju! :D

2012-11-05 @ 14:00:52
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vad kul att det gick så bra! :D

2012-11-05 @ 19:08:37
URL: http://www.zaally.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0