Mer tv-serier (TVD spoilers)

Nu är Sara arg. Först vart Sara ledsen. Nu Sara arg.

Idag var ingen bra dag att shippa Stelena. Så jag hoppar av sheppet. Jag går inte över till Delena. Utan jag skiter i vad Elena den bitchen väljer att göra. Bara hon låter bli Stefan. För hon är inte värd honom.
Hon är inte värd Damon heller. Hoppas hon dör ensam.
 
Long live Stefan. Elena, burn in hell.
 
EDIT: Tur att jag har Forwood kvar. Även om senaste avsnittet var lite.. emotional. Om de bryter slutar jag seriöst kolla på VD. Fast så sa jag när Jenna dog... Och när Alaric dog..

Kommentarer
Postat av: nellie

Vart kollar du på vd-avsnitt? Eller laddar du ner? I så fall från vilken sida? :)

Svar: yourtvseri.es, wk länken :D
fjuarna.blogg.se

2012-11-16 @ 21:16:40
Postat av: Josäfin Andersson

Hoppas Elena dör, ensam. Hon förtjänar ingen haha

Svar: exakt
fjuarna.blogg.se

2012-11-17 @ 10:42:10
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Carro

Asså såå jävla sant! Ursch.. men fyfan vad jag längtar till nästa avsnitt hahhaha

2012-11-19 @ 19:59:54
URL: http://perfect.devote.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0