Ponnyn <3

Idag var det ju tävling. Resultatet kanske inte va det bästa, men eftersom jag inte ridit henne mycket alls är jag väldigt nöjd.

LD+5: Hon hoppade väldigt bra på framhoppningen sen på banan kom vi inte riktigt igång på banan så vi fick ett stopp på första hindret. Sen flöt allt på bra, hon lyssnade inte riktigt frammåt men hoppade bra iaf. Vi fick ett pet på 5an också men jag är nöjd!

LC (laget): Hon hoppade super på framridningen, speciellt på oxern. På banan hoppade hon 1an och 2an super, 3an stannade på. När jag tog om den stannade hon långt innan, men jag red på direkt och då hoppade hon! 4an till 6an gick också bra. Sen fick vi ett stopp på 7an och sen ett till stopp på 8an så då var vi uteslutna. Men stoppet på 8an tar jag helt på mig!

Sen ett Jäääätte tack till Kristin som hängde med och hjälpte mig!





Ponnyn <3


Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0