Högst upp på vill ha listan

Topp tre listan som står under namnet vill ha!

1. Ny sadel.
Den som jag har nu trivs jag inte så bra med. Jag tycker den är jätte oskön och om jag rider länge i den brukar jag få ont i rumpan, haha. Sen börjar den bli till åren.

2. Nytt träns. Något i den här stilen:
                                                                          

3. Nya stövlar.
Det finns inte en möjlighet att jag kommer köpa ett par eftersom jag redan har ett par (som dock är förstora i vaden och väldigt slitna nu..) och om jag köper nytt träns så försvinner pengar som jag inte ens har..  Jag vill ha mer pengar :((

Drömstövlarna ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med, prio ett är ny sadel för man fick lite ont i rumpan xD trodde dock att det var min rumpa det var fel på...

2012-05-03 @ 18:12:59
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0