Tunn plånbok, lång inköpslista...

Det finns så mycket grejer jag behöver/vill köpa.. Dock gapar alltid plånboken tom, nada på kortet och säkert skyldig min mamma några tusenlappar.

Några grejer jag behöver köpa är
1.Nya jeans. Mina favoriter gick sönder nydligen och jag har inga andra jeans jag gillar.
2. Nya vita ridbyxor, eller ridbyxor också för den delen.
3. Ny systemis. Inget jag verkligen måste ha. Men jag älskar att fota och min kamera är ja... Alex vet!

Sen finns det typ 1 miljon till saker jag är i smått behov av.
Ska kolla om jag kan börja jobba i stallet senare. Ja, jag är bara 14. Men jag är pretty ansvarsfull. När jag vill det (A)
Ovisad bild från igår

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sara för att förbereda dig.. Jag fick inget jobb i stallet, nog med att jag typ var för liten och dom hade redan så många... :(

2012-06-30 @ 17:35:46
URL: http://andreab.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0