Roligaste svensklektionen jag haft!

Nåt jag inte tror jag berättat är att jag bytt skola (?), jag har iaf bytt tillbaka till min gamla skola där Sara går. Och jag trivs jättebra!
 
Men sista dagen på Jensen, var rätt galen. Jag är ingen som brukar störa på lektionerna, men den dagen kunde varken jag eller mina kompisar i den klassen jobba, haha. Vi satt bara och prata högt rakt ut och på svensklektionen gjorde vi olika frisyrer på varandra och ett tag satt alla i klassen och kollade på oss. Vi gjorde nog inte ett skit den lektionen.
 
.Klockrenaste va när läraren/vikarien kommer och säger till oss att vi stör och att vi måste jobba och blabla och Gustav säger:
"Det är faktiskt Alexandras sista dag här på Jensen så idag får vi göra såhär!" och kollar på mig.
Läraren/vikarien frågar mig om det är sant och det va ju det. Och vet ni?
Jo då bara går hon därifrån som om vi får fortsätta och det gjorde vi ju såklart.
 
Och sen på lunchen åkte de till stan för att köpa något och när de kom tillbaka hade de köpt godis till oss bara för att det va min sista dag där, bästa klasskompisar eller!? ♥
Även om jag trivs i min ny-gamla klass saknar jag endel från min gamla klass.
 
Tack Erik, Gustav, Anna och Wilma för att ni gjorde min sista dag på Jensen så bra! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att få ha roligt sista dagen tillsammans i alla fall! ;)

2012-06-26 @ 15:35:58
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0