Min bild av Ronda

 
Ronda. En ponny med personlighet. En ponny som jag älskar utav hela mitt hjärta. Såhär ser jag henne.
 
När jag tänker på Ronda, då tänker jag mig henne som hon är när vi rider ut. Smått galen, överlycklig och helt amazing. Sen tänker jag henne också som en väldigt mjuk och känslig ponny. Även om hon absolut inte är så i vissa fall så är det min bild av henne.

Alla har olika bilder av folk och jag lovar att 90% av de som läser det här kommer bara, "Nää, det stämmer ju inte alla!". Men det är min bild av henne och det spelar ingen roll vad ni kommenterar i det här inlägget eller säger till mig.





Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: Ja det får vi verkligen ta och göra! Dom är ju bästisar ;)

2012-06-14 @ 15:12:36
URL: http://mercure.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0