Går som en klocka

Ronda har gått super den senaste veckan. Hon var super på ridlägret och de senaste ripassen har hon vart helt amazing. I måndags red jag igenom programmet till på lördag och hon är var så himla mjuk och fin. Igår red jag ut på hacket och gladare ponny får man leta efter. Öronen spikrakt frammåt hela tiden. Hon vart så himla taggad av att komma ut men hon var även väldigt lätt att ta tillbaka.

Känns som jag lever i en dröm. Jag har världens finaste tjej som är min alldeles egna. Som jag kan åka och pussa på hur mycket jag vill. Trodde hon aldrig skulle betyda så mycket som hon gör för mig. Så mycket så det inte går att förklara.

Min fina fina fina fina fina fina lilla flicka. ♥
Vintern 2010-2011

Kommentarer
Postat av: Minna

Do you want me to bring the camera on saturday? :)

2012-06-27 @ 14:32:45
URL: http://minnahuovinen.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0