Baståsen 30/6

Jag orkar inte skriva nått långt inlägg så jag gör det kort och enkelt!

I dressyren så var Ronda hyffsat framme på skänkeln. Lite halvryckigt, 3 sparkar (hehe) och inte så super bra vägar alla gånger.
 
 
Sen var det snabbt att brodda till hopningen. Vart riktigt stressad och kunde inte banan alls något bra när jag skulle hoppa. Så i början ser det mest ut som "Hej kom och hjälp mig!" men sen flöt det på bra efter 4:an.
Nolla!

 
I terrängen så var hon helt jäkla amazing! Dock vart min sväng till 3:an helt muppad då jag red utanför ett annant hinder och plösligt så galopperade jag typ brevid hindet! Men hon var super snäll och hoppade ändå.
Efter halva banan så satt jag bara och log! (och bromsade, haha). Bara styrde på hindret, tog tillbaka så skötte hon resten super! Hon var så himla fin! Tvekade inte en ända sekund! är så himla glad, kunde inte fått en bättre känsla!

Det var väääldigt blött och kladdigt, har nog aldrig sett så mycket lera. det var omöjligt att ta sig in/ut från parkeringen och de fick ta maskiner som fick dra en.
 
Film här nere! Bilder kommer så fort jag har fått de av Minna!
Ser ni mitt leende när jag rider i mål, det var lycka kan jag säga er!

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0