Svar från mini frågestunden!

Ebba: Hur gammal var du när du började rida?
Jag vet inte riktigt.
Favoritbloggar?
Jossanamigo.blogg.se, hofh.se
 
Anonym: Vad är din mål med Ronda?
Skulle vilja debutera LB nu i höst. Annars vill jag bara ha så roligt som möjligt med henne
Hur länge ska du ha kvar Ronda?
Tills jag växer ur henne. Antagligen nästa år.
Ska du köpa en större ponny när du har växt ut Ronda?
Kommer antagligen gå över på storhäst efter Ronda.
Det bästa med Ronda?
Att hon är så mjuk och fin + hur hon är på uteritter, oslagbart!
Det sämsta med Ronda?
Att hon kommer vara så himla svår att släppa tag om.

Jennifer: Ditt favorit märke på ridsaker?
Har inget favorit märke, köper det som är snyggt!
Hur lång är du?
ca 165
Din största dröm?
Att bli vampyr, No lifer med stort N här!
Vad är det högsta du har hoppat?
120 cm
Varflr började du rida?
Jag började rida på Säva för mina kompisar gjorde det. Men innan var det nog för att min mamma red förut.
Vad är Ronda bäst på, dressyr, hoppning eller terräng?
Hon är ju mjuk och fin i dressyren men hon har ju inget wow steg, samma sak i hoppningen hon hoppar bra men inget wow där heller. Jag skulle nog säga terräng, eftersom hon blir så himla mycket gladare och piggare och allt blir mycket lättare då.
Vad tycker du är roligast, dressyr, hoppning eller terräng?
Terräng, lätt!

Emelie: Betalade du Ronda själv?
Nej, om jag gjorde det skulle jag ligga back med x antal 10 000
Nämn ett favorit träns.
Mitt bruna pullarträns från Hööks, dock ska jag sälja det snart.
Har du ridit på en elefant?
Ja, fast det var när jag gick på dagis så det var ett tag sen
Hur länge var du fodervärd på Ronda innan du köpte henne?
I ca 1 ½ år
 

Ett av de första ridpassen som fodervärd!

Anonym: Har Ronda förändras sen du köpte henne.
Jag tycker hon har blivigt mycket mer avslappnad nu på sista tiden samt piggare och gladare. Sen märks det stor skillnad i boxen. Man behöver inte längre akta sig för en flygande ponny med huggande tänder så fort man går in, haha.

Anonym: Vad heter dina bästa vänner i din klass?
Lisa, Amanda, Carro, Paula, Elham och Stina.
Vad är det bästa med din klass?
Att den inte är normal, precis som jag!
Har du kysst någon?
Nej, eller jo om lekis tid räknas!
Vad hatar du mest med dina vänner?
Jag hatar inte något med mina vänner.
Lisa och Amanda på bild
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kan tänka mig att det blir svårt att släppa taget om Ronda, har tittat på lite filmer & hon verkar som en fin ponny! :D

2012-07-07 @ 10:10:29
URL: http://sweetbecki.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0