Arg och besviken-resultat

Torsdag
90cm: Framridningen var i ett litet ridhus som var världens bastu. Så fort man red förbi dörrn så slängde man ut huvudet för att ens kunna andas. Framhoppning gick helt åt helskotta. Fick inte ett enda bra språng.
Ronda var hyffsat framme så jag vart lite väl bekväm mot 1:an så vi fick ett stopp där och då vart Rådis sur. utesluten på 2:an...
 
Jag strök mig från 95 och anmälde mig till 80 på fredagen.
 
Fredag
80cm: Jag red fram Ronda på en travbana i stället och jäklar vad taggad hon var. Sparkade när jag tog i tygen och kunde inte skritta nomalt. På framhoppningen så stod Anna och coachade så vi fick några fina språng och jag fick ordentlig fart på henne.
Sen på banan var det no merci. Fullfart och pang på så hon inte ens kunde tänka på att stanna. Nolla och vi fick rida ärevarv. wiiiiii!
 
90cm: Superfin på framhoppningen! Lyssnade super!
Sen på banan så kom vi nära på trean och hon fick ta i. Vilket ledde till en sur ponny så två stopp på 4:an, uteslutna på 5:an.
Vart så jäkla arg. I den här klassen red jag faktist. Jag brukar aldrig vara nöjd över min insats men idag red jag, bra också. Men det funkade ändå inte.
 
 
80 cm
 
 
Det var en jättefin anläggning och roliga banor, fint väder och trevligt sällskap! Tack Anna för hjälpen och familjen Hellström och Nyström för en trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad trist att det inte gick så bra, men skönt att du i alla fall fick en bra runda!:D Grattis till den!:)

2012-07-20 @ 20:21:20
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Du var så jävla bra idag Sara!:D

Svar: Hade aldrig kommit runt utan din hjälp, du är gulvärd! :D
fjuarna.blogg.se

2012-07-20 @ 23:35:46
URL: http://mylifeasfitch.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0