7 avramlingar!

Satt och la till några avramlingar på avramlarligan och såg att jag har ramlat av 7 gånger i år! 7 gånger!!
1 gång på tävling, 2 gånger på hoppträningar, 2 gånger barbacka i skritt (!!) och så har jag ramlat av Mandy 2 gånger på en hoppträning. Haha, vi får se om jag ramlar av nått i höst och kanske kan slå Lisas rekord i avramlarligan på hela 12 avramlingar?
 
Min senaste;
 
Avramling 7

Den här gången var det på mitt ridläger och vi skulle rida till hagen. Det fanns ingen pall eller nått förutom en liten liten låda som jag ställde mig på. Eftersom den var rätt liten och jag inte är så smidig så hamnade jag konstigt på Ronda och hon tyckte såklart inte det var okej så hon började sparka. Och åter igen fick jag en liten mysstund med marken.
Hoppade av och dansade lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för designen sara!

Svar: Det var så lite så :)
fjuarna.blogg.se

2012-07-15 @ 23:01:03
Postat av: Sofie

Haha, än slår du inte mig ;) jag är uppe i nio just nu x) tror jag...

Svar: Vänta bara....!
fjuarna.blogg.se

2012-07-16 @ 06:56:40
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Josephine

Hahaha amen såklart ska man dansa lite! Men mys stunder med marken är ju bara för bra för att vara sant.. :)

Svar: Verkligen! Älskar att mysa med marken!
fjuarna.blogg.se

2012-07-16 @ 15:01:11
URL: http://www.dressyrkompis.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0