550 kr rikare

Tog mig kragen och la ut mina the sims 2 spel (14 spel, ja jag var världens sims nörd!) som inte har spelats på några år på blocket. Fick en köpare snabbt och har nu blivit 550 kr rikare! De pengarna gjorde jag snabbt av med när jag klickade hem ett pannband från Kyro Riding Gear.
 
Nu har jag ungefär 800 kr kvar. Skulle gärna vilja köpa ett nytt schabrak men är i stort behov av nya jeans. Suck, gillar inte att spendera massa pengar på kläder till mig.
Sen de som blir över får jag spara. En hel månad ska de pengarna räcka!
 
När Rådis sätts igång ska jag prova Nova bettet och sen skriva lite om bettet och hur Ronda var att ridas på det.
Sen tänkte jag också slänga på Rådis nya tränset+pannbandet och fota lite!
Alex har fotat!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0