Långdag i stallet.

Spenderade nästan 12 timmar i stallet idag. Började jobba klockan 8, sen var det möte för personalen och sedan hade jag även insläppet. Funderade att skippa att rida eftersom vi var klara vid 6 tiden och det är ju inte den ljusaste tiden på året. Men när man har en sån fin ponny som står och väntar på en så går det ju inte att motstå! Så vi gav oss ut för att jogga lite på ovalbanan. Dock var det inte det mest optimala underlaget så vi gick in i ridhuset. Jag tycker verkligen det är dötråkigt att rida i ridhuset just nu haha. Vill rida ut och mysa i skogen, det bästa! Ronda var iaf fin trots helt ofokuserad ryttare. Travade lite men annars mest skritt.

Imorgon får jag iaf en ledig dag! Jag skulle egentligen ha insläppet men Katta och Nina var snälla och erbjöd sig att ta hand om det. Skönt skönt, det känns som jag inte har gjort något annat än att jobba och vart i stallet nu under lovet.!
En bild som Alex fotade igår!

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0