Ett inlägg som har legat alldeles för länge som utkast.

Varje gång jag knäcker ett ägg så är jag livrädd och tror att en kyckling ligger i ägget.

Efter Anna har skrämt upp mig med historier om att transportgolvet gått sönder med häst innuti måste jag, varje gång Ronda åker transport, hoppa i transporten innan.

Jag tål inte när bloggare skriver "nomnomnom!!", får rysningar i hela kroppen...

Jag är knäckoman. Det vill säga att jag knäcker fingrarna var och varannan sekund.

Jag ligger på gränsen mellan B och A i idrott. IDROTT LIKSOM!! Jag har varken bollsinne, kan inte endast åka rakt fram och svänga på skridskor och får typ panik under vatten. Sen skiter jag på mig varje gång jag ser en klättervägg.. Måste vara för mig gryma uppsats om hälsa som jag fick ett A på, woop woop.

Varje gång någon annan rider Ronda blir jag verkligen jättejätte avundsjuk. Jätte löjligt, haha..

Mamma Bjerkliden och Rådan i sommras. Det som gör mig ännu mer avundsjuk är att min mamma rider Rådan så jäkla bra. Fuskigt ju :(( Men eftersom hon rider Ronda så bra får hon rida ändå. Jag är så snäll som låter henne rida på hennes häst!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0