Tretorn VS Mountain Horse?

Just nu använder jag bara mina tretorn stövlar medan mina andra stövlar bara ligger och skräper. Tretorn stövlarna är så himla sköna och jag fattar inte hur jag kunde leva utan dem? Dock tycker jag mina MH stövlar är mycket snyggare!
Jag funderar på att bara tretorn stövlarna på hemmaplan och de andra när jag tävlar. Även fast MH stövlarna är förstora i vaden + att jag får skavsår av de (och så är de lite gröna...) så är de mycket mer stilrenare. Vill man vara fin får man lida pin eller?
 
Vilka tycker ni är snyggast?
Mountain Horse stövlarna överst och tretorn underst.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Mh är snyggast, stilrent ska de vara. Tretornen ser bara slavsiga ut enligt mig :)

2012-08-11 @ 17:47:01
URL: http://Mylifeasfitch.blogg.se
Postat av: Anna

Mh är snyggast, stilrent ska de vara. Tretornen ser bara slavsiga ut enligt mig :)

2012-08-11 @ 17:47:01
URL: http://Mylifeasfitch.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0