Skänkelvikningar på schemat

Snart tar jag cyklen till bussen och åker till stallet. Ronda ska få ett pass på ovalbanan med mycket flytta för skänkeln.Jätte bra att göra det på ovalbanan! Hon ska få gå på novabettet. Hon fick ha det när jag red på ängen igår och hon var superfin på det! Dock var hon lite väl pigg så det gick inte att rida helt normalt ibland. Haha.
Jag vet inte om hon hade en bra dag eller nått sånt igår men då verkade hon trivas på det.


Sen ska jag fota ridlägret lite. Fotade igår också när de hoppade och några mintuer när de red markarbete. Dock lyckade jag ha sönder mittt minneskort på nått sätt. Så alla bilder från igår ligger på Alexs minneskort.
Råddan har väldigt lätt för sig att flytta i skänkelvikningar.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det ser kallt ut på bilden, haha, känns som att det var förra veckan som du la upp de bilderna ju!.. ;)

2012-08-04 @ 16:42:25
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0