Planer och mål

Mina planer och mål för den här terminen är ingenting. Den här terminen ska vi ha kul. 
De mål jag satte för det här året vad att debutera fälttävlan och tävla Lb. Fältävlan har vi tävlat. Men jag har stykit målet att debutera Lb. Om jag känner att vi är redo för det, allt sitter och vi har jäkligt kul på tävlingsbanan. Då kan vi gå upp en klass. Och om det inte känns 100. Då gör vi inte det.
Vi tävlade fälttävlan för jag ville det och jag visste att vi skulle klara det galant. Och det gjorde vi. I fullfart dessutom men ett stort leende som bara öronen kunde stoppa. Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv.
När vi går upp en klass vill jag att det ska vara på samma sätt. Enkelt, ingen press och vi bara ska ha kul. Visst vill jag tävla Lb på Ronda innan vi säljer henne. Men om det blir det här året eller nästa år spelar ingen roll. Så länge vi har kul.
 
Förra tävlingen var en stor besvikelse. Ronda hade gått så himla bra där hemma och det kändes verkligen som vi skulle slå på stort. I stället så strök vi oss i den högre klassen och hoppade en lägre klass. Och det gick bra. 
Den här terminen ska jag inte ha något bråttom att gå upp i klassen. Vi tar det som det kommer.
Vi har hoppat 1m på träning, vi har hoppat de på pay and jump utan problem. Men det är en hel annan sak att göra det på tävling där det är stress, press och förväntningar.
Den här terminen ska vi ta det lungt och ha kul. Hitta tillbaka till flytet som vi hade förra hösten. Ha kul på banan tillsammans och visa åter igen vad vi går för. Bara vi gör det tillsammans. Ingen press och krav. Vi ska ha kul.
Nu kör vi.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder :)

2012-08-17 @ 21:33:48
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0