Dinnie

Sa för nån dag sen att jag hade nåt roligt att berätta, har inte haft nån ork till att sätta mig och och skriva ner det. Men nu så!
 
Jag ska få foderponny!
Jag är så sjukt glad och taggad! För det ska verkligen bli så himla kul. Dinnie, som hon heter, ska stå kvar hos hennes ägare i deras stall en liten bit ifrån säva. Men jag ska få ha henne som min egen i princip. Klara som äger henne kommer rida henne en gång i veckan och rida igenom henne i dressyren.
Jag kommer fortsätta rida mina lektioner på Säva, fast på henne. Om allt funkar som det ska så får jag tävla henne så småningom också. Gissa om jag är taggad!?
Fiin pooonny!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul! hur gammal är hon???

Svar: Hon är 18! Men det märks inte ;)
fjuarna.blogg.se

2012-08-23 @ 20:16:47
Postat av: Elin

Gud vad kul!:D

2012-08-23 @ 21:18:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Cissi

Yey, fy tusan vad roligt verkligen! :D:D

2012-08-24 @ 16:06:22

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0