Bilen fint dekorerad med polistejp!!

Fick en kommentar om att vi har uppdaterat dåligt. Och det kan jag inte säga emot!
Har ingen blekaste aning om vad jag ska skriva om. Varje gång jag öppnar ett nytt inlägg så skriver jag några rader och sen suddar ut. Sitter och tänker. Skriver lite. Suddar ut.
Helt tomt i hjärnan just nu. 
 
 
 
Rådis gick riktigt bra idag! Jag red lite dressyr i ridhuset samt galopperade över en bom på volten och böt lite galopp. Hon fick jobba riktigt ordenligt i slutet och hon vart riktigt med på noterna. Märktes att hon försökte göra rätt! Tror hon tyckte övningen var lite rolig också. Så ett lycket ridpass!
 
Vi skulle egentligen åkt på pay and jump på upk idag men polisen knackade på imorse då några på våra gator hade fått inbrott i bilen. Det visade sig att vi också hade haft inbrott i våran bil. Så nu är det fin polistejp runt bilen!!
Och eftersom det är bara min mammas bil som kan dra och det var den som är fint dekorerad nu så kunde vi inte åka.
Har vart riktigt omotiverad att rida på sista tiden men var riktigt taggad på att åka till UPK och hoppa. Rådis har alltid gått så bra där!
 

Kommentarer
Postat av: ibevohulbe

Utiwute tovoyudiva, elu iveranape zutewedi laraz bogecaja venar at duhuduya..

2012-10-16 @ 15:21:18
URL: http://www.micafajoju.com

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0