Tävlingen igår!

Båda starterna kommer med på topp tio listan av mina sämste ritter.
90 cm: Svarade inte frammåt för femöre. Fick inte direkt något gratis. Men hon hoppade iaf super trots att vi travhoppade några hinder eftersom hon tyckte man kunde ställa sig och sparka innan!
Vart förvånade nog en dubbelnolla och jag skrattade typ lite åt henne och skakade på huvudet. Trots att det gick oootroligt långsamt så lyckades vi ändå komma på en tredjaplats!


90cm: Här var hon också jätte seg.. Red inte ett dugg bra i den här klassen och bogarna flög åt alla håll. Fick 2 stopp men nöjd med resultatet då jag hade förväntat mig att vi skulle vägra ut oss och dö. Okej. jag kanske överdrev liiiite där!

Alex följde med och fotade, taaaack <333

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0