Straight to DVD

15 bast idag!
Min fina vän Amanda får priset för bästa presenten men hästlängder det här året. Fick All Time Low's DVD från 2009. Jag hade råkat nämnt filmen förut och Amanda, som inte är helt insatt i min musik men är världens bästa, kom ihåg det och klickade hem den åt mig. Underbar va?

Bästa jag någonsin har sett iaf! Hur goa människor som helst, vill typ gift mig med alla. Har sett den två hela gånger nu och vart lika fangirl båda gångerna. Haha.. Tänker tvinga Amanda kolla på den med mig också eftersom vi ska se All Time Low LIVE i sommar, WOOPWOOP!!!
 

Helt ointressant inlägg för de flesta av er. Men jag var tvungen att dela med mig av mina feels.

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0