Önskar jag kunde göra något

Idag går alla mina tankar till Kristin. Världen är så himla orättvis, inte rättvis någonstans. Det finns ingen jag har hoppats så mycket och hållit mina tummar och tår så hårt för.
Ingen förtjänar något sånt här, men allra minst du. Som du kämpat och du är så jävla stark. Du är verkligen, verkligen inte värd det här, inte på långa vägar. Jag önskar verkligen jag kunde göra något, för kunde jag skulle jag. finafina och bästa du ♥
 
Massor av styrkekramar och tankar till dig, ♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

:(<3

2013-03-10 @ 07:51:26
URL: http://solp.blogg.se
Postat av: Kristin

Tack fina Alex <3

Svar: <3
fjuarna.blogg.se

2013-03-10 @ 14:21:25

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0