Sista dagen..

...på detta underbara lov där jag har haft feber, legat och spytt och vart förkyld som
in i tjotahejti. Men lovet har haft några höjdpunkter också.
Jag fick rida på min underbara häst, spenderat nyårsafton med några galningar som gav 2012 ett bra avslut och har dessutom läst ut V.A serien igen, på ca sex dagar.
Sen får vi inte glömma alla fantastiska dejter med kudden min.

Jag är inte taggad på att gå upp imorgon ska jag säga. Sen att sitta i de där hemska stolarna och hänga med på lektionerna är inte heller någon jag ser fram emot.
Där emot så ska det faktiskt bli kul att dra sig ur mjukisarna och göra något åt att man ser ut som ett nyväckt troll. Sen får man ju inte glömma att man träffar alla vänner som man inte träffat på lovet. Även om de lär vara som zombies precis som jag, men vi kan vara hjärndöda tillsammans.

Några bilder från instagram som beskriver lite vad jag har haft för mig under lovet.
Red på pållen min och köpte även ett nytt träns för 800 kr, det sved.

Plågat mina vänner med min närvaro.

Startat en lägereld på nyårsafton.

Gått på bio med gödselhögen min. När alla började sätta på sig 3D glasögon så insåg vi att vi hade missat något, så jag fick leka bollkalle och springa och hämta ett par precis innan filmen började. Dock hade de lite tekniska fel så filmen vart försenad. Men vi slapp reklam och fick biobiljetter som ursäkt, sweet.

 
 

Kommentarer
Postat av: gödselhög ;)

hahaha vi är såå duktiga tycker jag!!
Jag lovar att alla måste ha velat döda oss på bion... hehe

2013-01-10 @ 17:24:23

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0