Ovisad film

Snubblade över filmen från Lurbo för några dagar sen och insåg att jag aldrig lade upp den. Jag hade faktiskt inte ens laddat in den på datorn. Antar att jag inte var så sugen på det när Rådis var halt och så..

Inte en av våra vackrast och bästa rundor. Men men, vi kämpade på. Ett pet och en där vi utgick, det är väll inte så illa på en halt häst. Usch vad hemskt det låter, haha... Typ: "Jag hoppar runt och tävlar på min häst trots att den är halt. För jag vill tävla och vinna. Jag bryr mig inte om hur min häst mår, den får godis så den ska vara nöjd ändå." Okej, riktigt så var det ju inte.. Utgick ju faktiskt för jag förstod att det inte stämde riktigt med Rådis. Vi upptäckte ju trots allt hon var halt på tävlingen så nått gott gav tävlingen iaf? 
 
Tur att hon är bättre i benen nu och har fått en lång skön vila så hon är lagom rund om magen och taggad på att börja träna igen! Vi ska på återbesök i slutet av Januari och då håller vi alla tummar att Ronda är ren.
 
Hon hoppar ju jäkla bra iaf! På slutet tappar vi både lite fokus och det syns väldigt tydligt på filmen.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon hoppar jättefint!:D

2013-01-05 @ 12:12:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0