Fredags hoppspecialen

Jag saknar enormt att rida i hoppspecialen på fredagar. Jag ångrar dock inte en sekund att jag böt till att hoppa för Louise. Men min grupp var allt för underbar. Vi hade minnesvärda gräddkrig efter att ha tjockat i oss kladdkaka, vi var väldigt bra på att ramla av så det vart mycket kladdkaka. Andra gruppen som plågade oss och sa att det var våran tur att bygga bana hela tiden. Vi alla var bra kompisar och vi hade riktigt roligt tillsammans. Dock med tiden slutade några och nya började osv, sen böt de flesta av oss till en senare hoppspecial. Nu tror jag att det är knappt någon av oss kvar som hoppar på fredagar. 
 
Första hoppträningen

Även om jag trivs bra med de jag hopptränar tillsammans med nu så saknar jag lite av den där sociala biten på fredagar. Till exempel när vi alla åkte skolbussen och satt i klubbis tillsammans hela dagen. Bara såna där smågrejer som att samåka med Minna och Cissi hem saknar jag.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0