Mini frågestund med Sara

Det är helt tomt i huvudet just nu när det gäller blogginlägg! Sitter och trummar med fingrarna och försöker komma på nått att skriva.
Igår var jag iaf ute och sprang. Sen så fick jag ont i ryggen så fort jag rörde mig. Tror jag börjar bli gammal, eller iaf så knäcks typ min rygg hela tiden samma sak med knäna och nacken.
 
Iaf så tänkte jag inte sitta här bakom datorn och klaga på min 80 åriga kropp.
Utan jag tänkte att ni kunde ställa några frågor här under ett inlägg. Svarar på allt!
Ni kan fråga om allt möjligt, om Ronda, mig eller om jag viker eller knögglar toapappret! Vad som helst!
 
Edit: Nu kan ni inte fråga längre, måste hinna svara också ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hur gammal var du när du började rida?
Favoritbloggar?

2012-07-05 @ 15:09:50
URL: http://inthesaddle.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är dina mål med Ronda?
Hur länge ska du ha kvar Ronda?
Ska du köpa en större ponny när du har växt ut Ronda?
Det bästa med Ronda?
Det sämsta med Ronda?

2012-07-05 @ 15:42:54
Postat av: Jennifer

1. Ditt favotrit märke på ridsaker?
2. Hur lång är du? :P
3. Din största dröm?
4. Vad är det högsta du har hoppat?
5. Varför började du rida?
6. Vad är Ronda bäst på,Dressyr,hoppning elr terräng?
7. Vad tycker du är roligast,Dressyr,hoppning elr terräng?


Nu kommer jag inte på några fler! :D


Ha det så bra! :)

2012-07-05 @ 20:25:29
URL: http://www.lowegirl
Postat av: Emelie

1. Betalade du ronda själv?
2. Nämn ett favorit träns(om du har flera)
3. Har du ridit på en elefant? ;p
4. Hur länge var du medryttare på ronda innan du köpte henne?:)

2012-07-06 @ 00:00:30
URL: http://Sweeter.blogg.se
Postat av: Anonym

Har Ronda förändras sen du köpte henne?

2012-07-06 @ 10:53:59
Postat av: Anonym

vad heter dina bästa vänner i din klass???
vad är det bästa med din klass???
vad har du för bh storlek???
har du kysst någon!?
vad hatar du mest med dina vänner???
hur högt har du hoppat???

2012-07-06 @ 11:39:32
Postat av: Jenny Zettergren

Vilka bloggar läser du?
Om du inte får välja Ronda, vilken skulle då vara din favorit?
Är det någon häst som du inte har ridit som du väldigt gärna skulle vilja rida?

Någon du saknar¨.
Någon du aldrig vill träffa igen¨.

Kanske kommer fler!
Ha det bra :)

2012-07-06 @ 14:58:04
URL: http://www.ponnyjenny.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0