Dålig uppdatering igen...

Känns som jag inte har någon tid att blogga.
 
Två hästar ska ridas och så sover jag ungefär till 2 tiden. Åker till stallet vid 4 och är där till 7-8.
Sen när jag kommer hem så har jag all tid i världen till att blogga men nörd som jag är så kollar jag om massa tv-serier (vänner, vd och lite glee), har försökt börja följa True blood och 90210 och sen så följer jag Teen wolf, PLL och Awkward flitigt.
 
Så bloggen står och dammar just nu när Alex är borta och jag är lite allmänt bort som vanligt i min lilla fantasi värld med massa snygga tv-serie killar!
 
Ska försöka skärpa mig och blogga mera men jag skulle behöva lite tips på blogginlägg :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för mobil!!!!!!!!!!!
tacksam för svar!!!!!

Svar: En HTC wildfire
fjuarna.blogg.se

2012-07-08 @ 23:28:08

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0