Mina julklappar

 
 
Hårtork, pyjamasbyxor, Justins bok "bara början", en kajal, en fin anteckingsbok (?) och en huva från mig själv! + lite pengar som inte kom med på bilden
 
 
Näst sista och sista delen i Vampire academy. Har hela serien nu, weeey.
 
 
Objektiv (<3<3<3) fast 50 mm
 
 
Kameraväska
 
+ morgonrock och headset i knallgrönt. Farmor och farfar betalar även mitt scapa schabrak jag köpte i globen, så fick de som i julklapp av dom. Och ett bedsett med Justin Bieber på av bror.
 
Tror inte jag glömt nåt, är i alla fall väldigt nöjd och glad över vad jag fick :)
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

YAAY VANPIRE ACADEMYYY ♥ YAAY 50MM ♥

2012-12-26 @ 00:01:31
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0