Åker till fjällen

Snart bär det av till dalarna och jag kunde ärligt inte vara mer opepp. Riktig tråkig dotter är jag ja.. Har iaf fixat 7 filmer som jag kan ligga och kolla på uppe i stugan + så har jag ju alla vänner säsonger, så jag kan nog underhålla mig själv
 
Lisa kommer rida Ronda under tiden. Ronda var riktigt grinig igår men jag hoppas att hon kommer vara snäll. Lämnade av ett kilo godis åt henne igår och hon blir ju en riktigt mjukis när godiset kommer fram. Vägen till hästens hjärta är genom magen you know ;)
 
Lisa och Rådan pussas på Åby :*
 

Haha, gud vilket ovärt inlägg. Jaja, nu vet ni ju iaf vad jag tar vägen eftersom jag inte kommer uppdatera något. Inte för jag har uppdaterat så flitit på senaste tiden men men.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska ni åka skidor?:)

2013-02-14 @ 22:09:10
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Moa A - hästar, fitness, foto

Hejsan, gullig blogg du har!
Just nu har jag frågestund på min blogg
ALLA som ställer en fråga får en LÄNKNING på min blogg Moaandersson.se
kram på dig <3

2013-02-15 @ 19:48:08
URL: http://moaandersson.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0