Grym gårdag!

Hade grymt kul igår! Var på grönan med några vänner! Vi såg Kapten Röd live, såg en kille spy och jag föll för grupptrycket och åkte extreme, den var ju faktist grymt rolig!
 
Sen gjorde Amanda och jag en deal. Om jag åkte uppskjutet (är höjdrädd så jag inte vet vad) så skulle Amanda gå spökhuset (Amanda må nog vara den fegaste på denna jord). Det slutade iaf med att jag satt där 80 meter över marken och hoppades på att överleva och Amanda gick spökhuset. Jag måste nog säga att jag var tuffast! Inte för det var så många tuffingar att jämföra med... haha.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad modig du ääär! :) Kul att du hade det kul!! ;)

2012-09-08 @ 14:24:11
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
Postat av: Värdens modigaste tjej som vågade gå spökhuset!

Inte för att skryta men jag började inte gråta!(Inte för att du gjorde det men ändå!) ;)

2012-09-08 @ 14:58:51

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0