Galen ponnyryttare jao

Ponnyn var ju grymmare än grymmast idag! Första hindret vart sådär då det var näst in till omöjligt att få en bra sväng till den kändes det som! Sen flöt resten på bra. Lite flack galopp men hon hoppade super fina språng. Haha, älskar mitt leende efter femte hindret. Kände attt det skulle gå super!
 
I omhoppningen - No words.
Hon hoppade så jäkla fint och löft upp tassarna d jag inte vet vad.  Mot näst sista hindret svängde hon och jag hann inte tänka så mycket förrän jag trodde jag skulle dö typ. Vilken ponny skulle hoppat i det där läget?! Jo, min. Helt sjukt. Helt sjukt vad fin hon är. Min stjärna ♥


Vann klassen, våran andra lokala vinst!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka språng, hon tar verkligen i! Grattis! :)

Svar: Hon kan när hon vill, haha! Tackar :D
fjuarna.blogg.se

2012-09-30 @ 22:21:05
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ni gjorde en jättefin runda! :) Hon räddade dig verkligen på näst sista hindret! :D
Ni är sjukt fina tsm!

2012-10-01 @ 19:06:25
URL: http://www.zaally.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0