Dagens ridpass


Red dressyr i ridhuset idag, hon va väldigt lugn redan från början så jag började med att ställa och böja i skritten i båda varven. Gick sen över i trav och gjorde samma sak där och travade runt lite. Sen la jag upp stigbyglarna och gick in på en volt där jag böjde ganska mycket och försökte hitta en lugn takt. Gjorde några övergångar mellan skritt och trav och tvärtom. Sen några tempoväxlingar i trav. Galopperade lite sen, gjorde lite tempoväxlingar där med och guuuud vad fin hon va i galoppen! Jättelugn och mjuk!
 
Det va vääldigt roligt att rida idag, sen att jag fick jätteont i magen så Klara fick fixa hästen efteråt är ju en annan sak.. ;) Åkte iaf tillbaka till stallet lite senare och pussade på henne och gav henne lite godis hehe!
 
Imorgon hänger Amanda med mig till stallet så då blir det bilder imorgon kväll :D
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0