Hopptränade igår

 
Igår hopptränade jag, det va första gången jag åkte iväg och tränade för någon annan tränare. Har ju bara hoppat på ridskolor tidigare. Men gud vad kul det va!
 
På framridningen kändes hon jättelugn och fin, särskilt i galoppen där hon var hur fin som helst! Kunde samla med bara sättet osv. Har nog aldrig galopperat så långsamt på henne förut, haha!
Började sen hoppa fram, hon fortsatte vara lugn och hoppade bra. Fick med sig en bom men hon va nog inte riktigt framme. Men efter det hoppade hon super! Särskilt när det blev lite högre. Hoppade fram på nån kort "bana" och sen på en kombination. Sen hopppade vi en bana på ungefär 10 språng. Banan låg på ungefär 90-1 meter och gud vad bra hon hoppade, helt sjukt. Fick verkligen världens känsla. Hon drog iväg en gång i mitten av banan, men det var bara att göra halt och sen rida på nästa hinder igen. Avlutade sen med att hoppa tre hinder  som en kort bana, även där hopppade hon jättebra.
 
Sen när jag kom fick jag världens jäkla magvärk/magknip, låg typ óch krampade och skrek. De -t var faktiskt väldigt nära att vi åkte till akuten.. Men det blev bättre. Men jag är hemma från skolan idag då jag fortfarande har ont i magen. Men jag hoppas det släpper snart.
 
Film kommer!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul! :D

2012-10-17 @ 16:38:38
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0