Frågestund

Nu känns det som att fler läsare börjar 'rulla in' och eftersom motivationen inte är på topp så tänkte jag ha en liten frågestund. Ibland kommer det in massa fråger och ibland inga alls, haha. Så jag hoppas att ni har några frågor som ni kan skriva i kommentarsfältet. Jag tycker det är väldigt roligt att svara på frågor så det skulle vara kul om ni har några. Det blir ju lite svårt att svara på en frågestund om det inte finns några frågor att svara på haha ;)
 
Så, om ni har några frågor så är det bara ösa på!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till Sara:
Hur mycket köpte du Ronda för?
Hur övertalade du dina föräldrar?
Till båda:
Hur har ni tid med skolan också? :)

Tack för var och läser eran blogg varje dag :)

2012-10-20 @ 11:06:36
Postat av: Anonym

Svar

2012-10-20 @ 11:06:47
Postat av: Anonym

Hur högt har ni hoppat?
Har ni några andra intressen förutom ridning?

2012-10-20 @ 12:24:17
Postat av: Anonym

Sara:
1.Hur gör man så så att man kan lägga upp bilder som man redigerat i gimp på bloggen? Asså jag redigerar och så sparar jag en kopia så då blir det den där "gubben" och sen när jag ska lägga upp dom på bloggen så går det inte.. Hur gör jag? Invecklat jag vet.. :)
2. Hur högt har du hoppat som högst med ronda/annan häst?
3. Hur lång är du?

Alexandra:
1. Hur högt har du hoppat som högst med Dinnie/annanhäst?
2. Hur är Dinnie att rida?
3. Hur lång är du?

2012-10-24 @ 14:48:25

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0