2 dagar kvar till VD

Nej, jag är inte alls besatt och har visst ett liv!! Eller..?

Idag tänkte jag rida på Rådis iaf! Det känns som det var hundra år sedan. Det ska verkligen bli super roligt! Jag tror vi kommer dra ut i skogen och ta det lite lungt. Om det blir för mörkt tänkte jag rida några varv på rundbanan. Lungt för min skull.

Min dag har väll inte varit så intressant. Dumpade mitt djursjukhus spelet och spelade i the sims i stället. Sen när jag tröttnade på det så la jag mig i sängen och läste/var halvt död. Sen har jag kollat på massa vänner avsnitt! Bästa asså ♥


Okej, nu har jag tråkat ut er tillräckligt. Ett tips om man har tråkigt är att söka "humor" på tumblr. Det gjorde jag och jag garvar typ ihjäl mig varje gång jag ser den här gifen som jag  hittade där! Obeskrivligt bra!!

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0