Uppdatering om Rådis

Alex sa åt mig att jag skulle blogga, vilket kanske vore bra eftersom det börjar samlas flera lager damm i min kategori. Så nu sitter jag här och skriver!

Så, till Råttan nu då. Katta kollade henne förra veckan (vet inte om jag har sagt det?) och vi fick fram hältan när hon böjdes. Halt på frambenen var hon. Mest på högerfram om jag miss rätt. Rimligt eftersom hon sparkade endast i höger varv och för någon vecka sen hade vi otroligt svårt att landa i höger galopp på en hoppträning.

Jag ska åka till stallet senare i kväll så ska Katta kolla henne igen innan Rådis får åka till mälarkliniken och behandlas på fredag.
Gammal bild
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas hon blir bra snart!:)

2012-11-12 @ 19:00:50
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas verkligen det blir bra med Ronda! Så synd det som hänt! :(

2012-11-12 @ 19:59:15
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0