Jag och min tur

 
Idag vaknade jag upp med en förkylning, ingen liten heller. Gaah jag blir galen på det här. Gårdagen spenderades på sjukhuset  och ÄNTLIGEN händer det nåt. Imorgon blir jag inlagd över dagen, missar då Globen som jag skulle till med alla i stallet Dinnie står i och det känns mer än surt. MEN nu kanske jag kan bli bra...
 
Åker kanske till globen på söndag med Josse och då blir det bara shoppning, men det är ju egentligen mest det jag sett fram emot så, hehe ;) Men då är jag förhoppninsvis ganska frisk och kry!
 
Idag har jag varit borta från skolan i 2 veckor om ni ville veta. Det ville ni nog inte men nu fick ni det endå :D
 
puss och kram skumbanan!
 
 
saknar min fina ponny <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du blir bättre! :)

2012-11-29 @ 19:29:13
URL: http://zaally.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0